Aquest matí he sortit amb la Niner Jet 9RDO, no tenia gaire clar que fer, ahir vaig sortir a córrer i tenia les cames cansades, vull sortir diumenge per tan demà faré tronc superior i avui tocava bici.

He encarat el polígon Mas Alba, pujada pel Collet de la Fita fins el pàrquing de la Fita.

Sembla mentida la diferencia de ritme i de temps entre la gravel i aquesta, amb la gravel puc fer temps d’uns 15 minuts o un pel menys des de casa i amb aquesta li estic posant un parell de minuts de més, es molt.

Des del pàrquing de la Fita cap al mirador dels caçadors i cap als Holandesos, he baixat per la trialera que hi ha abans d’arribar als Holandesos i que et dur al corriol de la Casa Nova en sentit Jafra.

Baixada cap al creuament de Jafra i la Fassina i pujada cap a Jafra, per baixar per darrera, després del cadenat, cap a la pista que va de la Fassina als Masets de Dalt.

Recte cap als Masets de baix i pujada per la trialera que et dur a la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins, però sense arribar a la pista, quan he arribat al final de la trialera de pujada, he seguit per l’esquerre per tornar a baixar, per l’altre trialera que no es pot pujar amb bici i tornar al mateix lloc d’inici de la trialera de pujada.

He anat cap als Masets de Baix i he agafat el GR92 per la riera cap a la Cova Negra.

La part cremada fa molta llàstima, esta tot pelat.

He hagut de parar perquè hi havia un pi jove, mort, en mig del sender.

L’he pogut moure a una cantonada i acabar trencant la part més prima per poder deixar lliure el sender.

A partir d’aquí baixada cap a la Cova Negra i seguint per la riera cap a Can Lloses.

Des de Can Lloses, cap a casa, per la pista de rigor i he anat a la dreta a les Casetes d’en Portacreu, per Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera i Santa Bàrbara, arribant a casa pel passeig.

En total m’han sortit 23,11km que he fet amb 1h 25m a una mitja de 16,2km/h amb un desnivell de 487 metres positius i 503 metres de negatius, la cadència mitja de 74 rpm, la potència mitja de 194W, la màxima de 689W, la mitja cardíaca de 135 ppm que és el meu 75% i la màxima de 159 ppm que és el meu 88%, 1136 calories de consum energètic i humitat, 19 graus de mitja i 17 de mínima, però suant com un garrí.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 23417 m
Download file: 21_06_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.