Aquest matí de diumenge hem quedat a les 730 al Caprabo o a tres quarts de vuit al pàrquing de la Fita.

Passaven 4 minuts de dos quarts i estava jo sol al Caprabo, he pujat amunt, el Santi va confirmar que vindria i ens trobaríem a dalt.

M’he trobat el Pedro, havia sortit més d’hora i al poc hem trobat el Santi.

Hem fet via cap als Holandesos per baixar el corriol de la Casa Nova i pujar a Jafra.

La trialera de baixada hem fet la de sobre de Jafra, no pas de la pàrquing.

Esta ple de teranyines, hem trobat aranyes a cabassos.

Hi ha un arbre caigut que tapa el corriol de baixada, el segon, que et deixa a la riera, hem hagut de passar pel lateral i riera avall fins creuar la pista que va de la Fassina als Masets de Dalt.

Hem seguit recte per anar a buscar els Masets de Baix i amunt per anar a buscar la trialera que puja cap a la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins.

Aquí he pujat jo primer, i m’he endut totes les teranyines del mon, he tret 5 aranyes de la bici al arribar a dalt, exagerat.

El Santi ha deixat clar perquè no volia anar el primer, ens ho hem anat tornant el Pedro i jo.

Pista cap a Quatre Camins, em venia de gust fer el Tornillo de pujada, fa temps que no el fem, a en Josep Maria no li agrada i en Joan Manel l’odia.

El Pedro ha passat primer, jo darrera i després el Santi, jo he estat l’únic atmosfèric avui.

Ha començat a ploure, poca cosa, just per mullar un pel les pedres, res important.

Tornillo fet i un cop a Can Grau hem anat a buscar la pista que va a Olesa de Bonesvalls, per fer la baixada de Santa Susana.

A la pista hem anat trobat més terra moll, no ens ha plogut, però  feia poc que si havia plogut i potser poca estona, però bastant.

A l’inici de la baixada de Santa Susana ja ens hem adonat de que havia plogut, les pedres relliscaven, que normalment no passa.

El Pedro ha passat davant, però en un moment ha hagut de fer peu i he passat jo al davant, ell enganxat darrera meu, el Santi amb un pel més de distància.

La baixada bé, amb més cura del normal, però bonica com sempre.

Hem volgut esperar el Santi just acabar la baixada, però estava ple de mosquits, hem seguit un pel més amunt fins a sota de la masia, on hem esperat el Santi i fet la foto de rigor.

La tornada ha estat pujant cap a Can Mitjans primer i anant a l’esquerre a la primera, per creuar una vinya i entrar en un corriol que va vorejant la riera i la va creuant de tan en tan.

El corriol et dur a la pista de tornada cap a la carretera d’Olivella.

No hem volgut fer la pujada que acaba al cementiri d’Olivella, bàsicament hi havia bastanta aigua, i he pensat que estaria molla la trialera del “lavacoches”, per tan hem seguit per la pista que voreja la carretera  fins a Can Suriol i després pel corriol que et dur al camp de futbol de Mas Milà.

Després hem seguit un pel més pel corriol i al trobar la pista que entra de nou al parc natural del Garraf, que et dur cap a Can Pere de la Plana de nou, l’hem agafada.

Desviament a la dreta per anar pel corriol cap a Can Pere de la Plana i baixar per darrera per la granja escola per anar a buscar Can Lloses i tornar cap a Sitges per les Casetes d’en Portacreu i el polígon Mas Alba.

Ens hem acomiadat el Santi i el Pedro i jo hem tirat cap a casa.

He arribat a casa que passaven uns minuts de dos quarts d’onze del matí amb 41,12km que he fet amb 2h 42m a una mitja de 15,2km/h un desnivell positiu de 920 metres i negatiu de 929 metres, cadència mitja de 73 rpm, potència mitja de 187W i màxima de 1080W, un mitja cardíaca de 138 ppm que és el meu 76% i una màxima de 168 ppm que és el meu 93%, un consum energètic de 2073 calories i temperatura alta, 20 graus de mitja i 17 de mínima. Al final no ens ha plogut, hem aconseguit anar evitant la pluja.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 41628 m
Download file: 09_06_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.