Dissabte i diumenge Corpus, dissabte pintar el carrer i diumenge fer catifa, ahir dilluns tenia unes tiretes a les cames espectaculars, vaig anar a remar, em va fer mandra agafar la bici.

Avui he agafat la bici, menys tiretes, però encara i amb molt poques ganes.

Fa dies que havia de tornar a fer series de potència, per augmentar el llinda de Lactate, però em fa molta mandra, però avui m’ho he proposat.

He sortit de casa que faltaven pocs minuts per dos quarts de vuit del matí, amb la Finna Taroko, gravel avall cap al passeig.

Pujada per l’avinguda Sofia i amunt cap a Santa Bàrbara, per baixar per darrera cap a Vallpineda, Les Torres i les Casetes d’en Portacreu.

He estat molt a punt de girar a l’esquerre i anar cap a Can Lloses, em feia molta, però molta mandra fer series, però toca.

He seguit recte cap a Mas Alba i he anat a buscar la casa que hi ha sola a l’esquerre, que té un parell de pujades interessants.

No he estat capaç de posar els workouts amb el Garmin Epix 2, amb el Edge ho tenia controlat, però amb aquest no he pogut, suposo que has de sortir de casa directament amb el workout posat i no pas posar-ho a mitges, la propera ho faré així.

Per tan no tenia guia, només he pensat que per entrar en Zona 7 necessito estar per sobre de 500W i la idea era fer 3 series iguals d’un minut i un minut de descans.

Crec que he estat menys d’un minut, però amb les poques ganes que duia ja m’ha anat bé.

3 series, la primera assegut del tot, fins arribar al fanal que hi ha abans de la casa, la segona m’he posat dempeus a mitja pujada i la tercera també, tot i que la tercera la he tallat abans del fanal, no podia més.

Després de la tercera he seguit pujant fins el punt de guaita, foto de rigor i tornada per Mas Alba, per carretera fins a dalt de tot i baixada a Sitges pel polígon, última pujada de watts fins a l’institut i cap a casa.

El resum es positiu segons el Garmin, em diu que ha estat un bon entrenament, el IF per sobre de 1 es molt bo, el Training Effect d’augmentar la capacitat anaeròbica, es just el que buscava, tot bé.

Sortida curta, en total 14,15km que he fet amb 50 minuts a una mitja de 17km/h amb un desnivell positiu de 423 metres i negatiu de 433 metres, cadència de 70 rpm, potència mitja de 207W, màxima de 1132W, mitja cardíaca de 131 ppm que és el meu 72% i màxima de 170 ppm que és el meu 94%, 698 calories de consum energètic i temperatura de primavera, comença la calor.

Mirant la gràfica de records de potència, avui n’he fet un de nou, em diu que amb 2 minuts he estat a 454W, no està malament per mi 😊

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 14308 m
Download file: 04_06_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.