Aquest matĂ­ de dissabte hem quedat a les 7 al Caprabo, la idea era fer una sortideta mĂ©s llarga, perĂČ el Santi va demanar de fer quelcom mĂ©s per fer amb elĂšctrica, aixĂ­ que ahir vaig sortir a fer un Gunyoles amb la gravel i aquest matĂ­ de trialeres i gaudint molt amb la Jet9RDO, en Josep Maria i el Santi.

Hem encarat la Fita, baixat pel corriol de la Casa Nova desprĂ©s dels Holandesos, pujat cap a Jafra, perĂČ hem baixat per la trialera que hi ha sobre de Jafra, desprĂ©s de la cadena a l’esquerre.

Avui jo anava cansat i en Josep Maria ha recuperat la forma en setmanes, va fet un animal, em costa seguir-lo â˜č

Un cop a la riera, hem creuat la pista que va de la Fassina als Masets de Dalt i pujat per la trialera que va a la pista de Quatre Camins a Can Pere de la Plana.

Baixada cap a Mas MilĂ  i pujada com cap a Olivella, perĂČ hem pujat cap a la masia que hi ha al cim pels camps que han netejat ara fa poc, la masia del Rourell

Un cop a la masia, hem fet endarrere per agafar la trialera que baixa pel fondo del Rourell, es molt xula i en algun punt rĂ pida, al final pedregosa, perĂČ es fa bĂ© i m’agrada.

Hem acabat a la pista que va de Can Pere de la Plana a Mas MilĂ , i hem anat amunt de nou per tornar a pujar a la masia del Rourell, aquest cop per la pista normal.

Al cim ens hem fet la foto de rigor i avall, cap el Pou de la Vinya, que es Olivella.

AllĂ  hem anat a buscar una trialera que fa molt que no fĂšiem, en Josep Maria nomĂ©s l’havia fet un cop fa un parell d’anys i jo la Ășltima vegada estava moll i em va fer rotllo, s’ha de passar per unes lloses de pedra que amb sec, si t’ho creus, passes, perĂČ amb mullat rellisquen de nassos.

La trialera et deixa al corriol que va des del camp de futbol de Mas MilĂ  cap a la masia de Can Giralt.

Hem anat cap a Can Giralt perĂČ hem tornat a pujar la mateixa pista que hem fet una estona abans, la que va de Mas MilĂ  a Can Pere de la Plana, aquest cop per agafar el corriol a la dreta a mitja pujada per pista que et dur a la urbanitzaciĂł.

AquĂ­ ens hem acomiadat del Santi, ja cap a casa.

En Josep Maria i jo hem baixat per la granja escola cap a darrera de Can Lloses i cap a Sitges per les Casetes d’en Portacreu i cap al polígon Mas Alba.

Ens hem acomiadat desprĂ©s de l’institut i llestos, d’hora a casa, a mi m’ha anat bĂ©, vaig molt cansat de cames.

En total m’han sortit 35,61km que he fet amb 2h 25m a una mitja de 14,7km/h, un desnivell positiu de 897 metres i negatiu de 890 metres, la cadĂšncia mitja de 72 rpm, la potĂšncia mitja de 187W, la mĂ xima de 761W, la mitja cardĂ­aca de 128 ppm que Ă©s el meu 72% i la mĂ xima de 155 ppm que Ă©s el meu 87%, 1937 calories de consum energĂštic i la sensaciĂł de molt cansat, tot i que les dades no m’ho diuen. El treball aerĂČbic de 4.2 sobre 5 i l’anaerĂČbic de 2.2 sobre 5, temperatura un pel mĂ©s alta que ahir, 13 graus de mitja i 7 de mĂ­nima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 36346 m
Download file: 11_05_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botĂł de sota de la grĂ fica que diu “descargar” amb el botĂł dret del ratolĂ­ i “guardar link como”, et donarĂ  l’opciĂł de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquĂ­.