El dimarts vaig sortir a córrer, el dimecres vàrem sortir amb la colla i a la tarda encara tenia les cames cansades, així que ahir vaig pensar en fer tronc superior, però el mar estava mogut, resumin… ahir vaig descansar.

Al vespre vàrem venir a la Cerdanya i aquest matí he sortit una estona, no tenia gaire temps, a les 9 havia d’estar davant de l’ordinador, tenia reunions.

He sortit de casa a les 7:20, ruta d’una hora justeta, poca cosa.

Fred una estona, estàvem sota zero, he sortit d’hivern sencer, 2 capes al cos, amb roba llarga d’hivern i guants de fred, però no d’hivern del tot.

He encarat les antenes i he agafat la pista que puja cap al cim fent zetes fins el Refugi Pastoral de Nahuja.

La pujada bé, he anat controlant el temps i tot i que he hagut de parar per fer passar la bici per sobre de la tanca que talla el camí a cotxes i motos, he arribat al cim, on miro sempre el temps amb un temps normal.

Al arribar a dalt de tot, on hi ha el tancat elèctric, normalment estic entre 43 minuts que he fet amb la Gravel a 45 minuts que he fet amb la FatBike, com avui.

Avui li he posat 44 minuts, es a dir un temps correcte.

Foto de rigor, esta tot blanc, ha nevat un munt, sembla que hi ha més neu ara que estem al maig que en tot l’hivern, es veuen els cims de les muntanyes, segurament per sobre de 1900 metres tots blancs.

He trobat neu, però residual a les cantonades on no toca el sol, i la temperatura no ha pujat per sobre de zero en cap moment, entre 0 graus i un grau negatiu, constant.

Un cop a dalt, foto feta, he seguit la pista per baixar al Regu de Nahuja, i després pel corriol de baixada cap a Nahuja que el deixo a mitges i vaig a buscar un corriol que et deixa de nou a la pista que he fet pujant una estona abans.

Pista avall, tornar a parar per fer passar la bici per sobre de la tanca de fusta, i avall directes fins arribar a la porta de casa.

M’han sortit 12,59km que he fet amb 1h 1m, una ruta d’una hora justa. La mitja de 12,3km/h, el desnivell de 526 metres positius i 531 de negatius, no tinc cadència, m’he quedat sense pila, la canviaré més tard. Mitja cardíaca de 133 ppm que és el meu 74% i màxima de 156 ppm que és el meu 87%, 807 calories de consum energètic i poca cosa més a dir, no tinc gaire coses més a mesurar amb la FatBike.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 12749 m
Download file: 03_05_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.