Ahir va tocar tronc superior, un pel de paddle surf, avui he sortit amb la Finna Taroko, la idea era anar fins a Olivella a ritme tranquil, però m’he anat animant i al final ha sortit una mitja interessant, tan de potència, com cardíaca i com de velocitat.

He sortit tard, la Yolanda no s’ha llevat fins tard, per tan, m’he posat a treballar i quan s’ha llevat, m’he canviat, he deixat el que estava fent a mitges i he encarat el polígon Mas Alba, eren les 8 del matí que sortia de casa.

La pujada al polígon Mas Alba a les 8 del matí es un caos, un munt de transit i de gent que va amunt i avall, però tan bon punt he arribat a la rotonda del Lidl, per no trobar transit, m’he posat dempeus i he pitjat els pedals amb força, es quan m’he adonat que podria dur un bon ritme a la sortida.

Pujada del Collet de la Fita, m’he plantat al mirador dels caçadors amb vint minuts i poc, la veritat es que pensava que arribaria amb més de 22 minuts, pel transit al poble, però m’he alegrat.

Baixada cap a Can Marcer, La Fassina i cap als Masets de Dalt, per pujar a Quatre Camins.

Les pujades les he mirat de fer amb potència alta, ara fa dies que no faig entrenaments de potència, per treballar el llindar anaeròbic, així que he vist la oportunitat de fer-ho a les pujades avui.

Des de Quatre Camins cap a Olivella es relativament ràpid.

Arribant a la última pujada abans d’agafar la carretera de Can Grau a Olivella, he trobat un revolt amb sol, amb llum maca per fer una foto, i aquí la foto de rigor.

Després baixada per la carretera fins al corriol que voreja la carretera i et dur a Can Suriol, sense entrar-hi, pel corriol que voreja la riera fins al camp de futbol de Mas Milà, seguint el corriol fins al Mas de Can Giralt i ja carretera d’Olivella a Sant Pere de Ribes, per baixar per camins cap als Viñedos i creuant vinyes per camins cap a Puigmoltó, Rocamar i ja a Sitges, he tornat a casa pel passeig.

En total m’han sortit 31,36km que he fet amb 1h 26m a una mitja de 21,8km/h amb un desnivell positiu de 531 metres i negatiu de 541 metres, cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 217W, màxima de 637W, mitja cardíaca de 130 ppm que és el meu 73% i màxima de 176 ppm que és el meu 98%, a nivell de treball bé, 3.9 sobre 5 de treball aeròbic i 3 sobre 5 d’anaeròbic, 1257 calories de consum energètic i temperatures més altes, tot i que amb un pel d’humitat, 11 graus de mitja i 6 de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 31556 m
Download file: 05_04_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.