Ahir vàrem celebrar l’entrada d’any a casa amb amics, érem uns quants i entre una cosa i l’altre, a les 5:20 marxaven tots, aquí hi hem d’afegir uns minuts per netejar copes i recollir coses, eren més de dos quarts de sis que em ficava al llit.

Aquest matí li havia dit a l’Albert de sortir plegats, però a les 8:30 no podia aixecar-me, així que ha sortit ell sol.

M’he llevat a les 9 i poc, he dormit poques hores i amb massa menjar i alcohol al cos, però tenia ganes de fer quelcom curt, però sortir.

Mentre acabava de recollir coses del menjador, rentaplats, copes, passar l’aspiradora, etc ha aparegut l’Adolf vestit de ciclista.

M’ha dit que volia fer quelcom curt, li he dit que em donés 10 minuts, m’he canviat i hem sortit plegats, ell amb la Flash i amb càmera a darrera i jo m’he posat la roba vella de Garraf en BTT ja que potser demà hi torno i com que la d’avui havia de ser curta, he pensat que aniria millor.

Dos quarts i mig d’onze puntuals que sortíem ambdós cap a les antenes, sobre de casa, per anar a buscar la pista que puja fent zetes.

Hem anat pujant bé, la veritat es que dur-lo a davant es una tocada de nassos, però per altra banda, veus que mires d’agafar-lo i puges el ritme, que també està bé.

He pitjat el botó del lap del Garmin Epix 2 al arribar al tancat elèctric, arribant a dalt de tot amb 43m 22s, que no es el meu millor temps, però es el temps mig que faig amb la FatBike fent aquesta ruta, la última vegada que ho vaig mirar, amb la FatBike, eren quasi 45 minuts, per tan, content.

Després del tancat hem seguit pujant uns metres per baixar per pista fins al Refugi Pastoral de Nahuja, on hem parat a fer la foto de rigor.

No gota de neu, ni gel, ni fang, res de res, només polsim i tot sec, un desastre.

Foto feta i avall per la pista per agafar el corriol a l’esquerre que baixa, abans d’arribar al tancat d’animals, fins passar el pas canadenc i al segon revolt després del pas canadenc a l’esquerre, cap al corriol que acaba baixant de nou a la pista per on hem pujat una estona d’abans.

L’Adolf tenia problemes amb la distància de les manetes de fre de la Cannondale, dur un XX1 de la època, molt bons, però li agraden més propers al manillar, i aquest matí abans de sortir hem mirat d’ajustar-los, però ho hem fet al revés, en comptes de apropar-los, els hem separat més i al pitjar la maneta de darrera, segurament tingui un pel d’aire, se li ha quedat la roda de darrera molt clavada.

Just abans de començar a pujar fins el tancat elèctric, hem parat i hem desmuntat ambdues manetes del manillar per ajustar la distància de la maneta, resulta que el sentit del cargol era al revés de com ho havíem fet.

Un cop arreglada la maneta de darrera, posats a fer, hem ajustat la de davant i llestos.

Hem seguit endavant, passat el tancat elèctric i baixat pel corriol fins arribar a la pista.

Allà l’Adolf ha vist que hi ha una trialera que segueix baixant, no l’havia vista abans jo, hem parat a mirar i una parella que baixava caminant ens ha dit que es bastant pendent, però que si que hi ha camí i que et deixa a un revolt més avall seguint la pista, just abans del tancat de fusta, al revolt.

Avui no, però el proper dia ens hi posarem, ell amb la Flash no dur tija telescòpica i la trialera de baixada s’havia de fer amb el seient avall, per desnivell, segur.

Pista avall, hem pujat un pel fins entrar al poble i al primer revolt a l’esquerre, al carrer ja, no pas a la pista, hem anat a buscar a mà dreta la trialera que et baixa a Nahuja, la que vaig caure la última vegada que la vaig fer, però avui estava complertament seca, ni restes del fang de la última vegada.

Ell no l’havia feta, i se l’ha mirat amb ganes de bon inici, així que ens hi he ficat.

Un cop a baix pel corriol que voreja el riuet, avui amb aigua, hem anat tornant cap a Osseja, entrant al poble per l’estació de tren i cap a casa pel carrer de rigor.

En total, la primera sortida de l’any, ha estat de 14,22km que he fet amb 1h 9m a una mitja de 12,3km/h amb un desnivell positiu de 549 metres i negatiu de 530 metres, cadència mitja de 69 rpm, mitja cardíaca de 132 ppm que és el meu 74% i màxima de 166 ppm que és el meu 93%, amb un consum energètic de 889 calories. Temperatura fresca, però no pas fred, 2,6 graus de mitja i un grau de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 14441 m
Download file: 01_01_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.