He fet 2 dies de descans, el cos m’ho demanava i avui volia sortir amb la Finna Taroko, però la roda de darrera de la gravel no està bé. Està molt gastada i té 4 pegats de forats d’aquest agost, no aguanta inflada i com que l’haig de canviar ja, he sortit amb la Niner Jet9RDO.

He demanat el neumàtic, quan arribi ja faré, mentre que descansi, amb 2mil quilòmetres que duc des del mes de març crec que ja li he donat prou vida al neumàtic de darrera.

He sortit amb la Niner tard, amb la moguda d’inflar la roda i al final decidir de no sortir se m’ha fet tard.

Pujada cap a la Fita, basures, caçadors i cap als Holandesos per baixar a l’esquerre cap a la Casa Nova i pel Fondo de les Llenties cap a Jafra.

Pujada per la trialera del revolt, baixada per darrera de Jafra, pel pàrquing fins a la pista de la Fassina a Quatre Camins.

Un cop als Masets de Dalt, a l’esquerre després de la cadena, per la trialera de rigor fins creuar la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins.

Pujant la trialera ha començat a xispejar, plovia un pel, però poca cosa, just per humitejar les pedres, res més.

Baixada per la trialera de l’altra banda de la pista i avall cap a Mas Milà.

El terra ja estava més moll aquí.

A l’esquerre pel corriol que va cap a Can Pere de la Plana, baixada per la granja escola cap a Can Lloses i tornada cap a Sitges pel camí de rigor, per les Casetes d’en Portacreu, polígon Mas Alba i a casa.

Al final no m’he mullat, només les pedres que relliscaven un pel més del normal, però sense perill.

M’han sortit 23,94km que he fet amb 1h 19m a una mitja de 18,1km/h amb un desnivell positiu de 515 metres i negatiu de 498 metres, una mitja cardíaca de 138 ppm que és el meu 80% i una màxima de 168 ppm que és el meu 97%, una cadència mitja de 77 rpm, una potència mitja de 202W i una màxima de 1147W,  consum energètic en el meu cas de 960 calories i bona temperatura, 20,4 graus de mitja.

S’ha de dir que el diumenge em van sortir 148W de mitja, molt poc, avui 202W, que és més normal, habitualment em dona 198W de mitja, per tant descansar 2 dies m’ha anat bé.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 24217 m
Total climbing: 558 m
Total descent: -551 m
Download file: 01_09_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix