Aquest matí de diumenge, havíem quedat per sortir amb bici, a les 8 al Caprabo, si no plovia.

En Joan Manel m’ha preguntat que fer a les 7, i li he dit que si no plovia, sortíem.

En Josep Maria ha fet un whatsapp, animeu-vos, que no plou, així que a les 8 estàvem al Caprabo en Josep Maria i jo sols, en Joan Manel ha anul·lat una estona abans de les 8 i la resta no han donat senyals de vida.

A les 8 no plovia, havia plogut feia uns minuts, estava tot moll.

Hem pujat el Collet de la Fita i la idea era anar fins a la Morella, però un cop a dalt del collet, i passat Mas Maiol, hem notat que començava a ploure un pel, poca cosa.

De camí als Holandesos, hem trobat un arbre caigut, un arbre jove, tronc estret, però hem hagut de sortir de la bici i passar per sobre del tronc.

Començant a pujar cap al pàrquing de Vallgrassa, a la carretera del RatPenat, hem notat que la pluja augmentava de nivell, i en Josep Maria, de forma intel·ligent, ha proposat baixar a Vallgrassa, per si augmentava la pluja, poder tornar abans i sinó mirar d’allargar-ho.

Hem baixat a Vallgrassa, d’allà cap a la Plana Novella i cap al Castell Budista.

Fred no, però anàvem molls de cames i el fred amb la roba mullada es nota més intens.

Hem baixat per entrar de nou al parc natural del Garraf, i hem baixat cap a Jafra, no plovia, per tan hem allargat la ruta.

Inicialment en Josep Maria volia baixar pel corriol de darrera de Jafra, i li he proposat fer-ho en sentit contrari, pujar-lo, ja que amb aigua no es baixa igual, i per pujar és igual.

Hem agafat el trencament a la dreta cap a la Fassina, i un cop a baix de tot, abans de començar a pujar cap als Masets de Dalt, hem agafat el corriol de pujada cap a Jafra.

Cap problema de pujada, i un cop a Jafra, dia de la marmota, hem baixat fins el creuament pel mateix camí que havíem fet uns minuts abans.

No hem pujat per Can Marcer, hem agafat a l’esquerre, després de les vinyes el corriol que puja pel Fondo de les Llenties cap a la Casa Nova i els Holandesos.

Al passar l’arbre caigut de nou, hem parat a fer la foto, i la pluja ja començava a ser més important en aquest moment.

Hem seguit, i a la que arribàvem a les Basures, ja plovia més i més intens, i tan bon punt hem començat a baixar el Collet de la Fita, plovia molt, com per posar-nos molt perduts aigua.

Hem trobat un grup de 4 ciclistes que començaven a pujar la Fita, aquests si que s’hauran mullat molt, nosaltres ens hem mullat molt tornant, bàsicament baixant la Fita.

Hem fet una parada tècnica a la benzinera del Caprabo, tenen la mànega d’aigua gratuïta, i dúiem fang a la transmissió i posats a fer a la resta de la bici, no m’agrada rentar-la gaire, es fa malbé, però de tan en tan li toca, i avui he pensat que amb una mica d’aigua per treure el fang, ja n’hi hauria prou.

He parat el GPS a la porta de casa amb 31,32km que he fet amb 1h 43m a una mitja de 18,1km/h, un desnivell positiu de 631 metres i negatiu de 640 metres, una mitja cardíaca de 129 ppm que és el meu 75% i una màxima de 157 ppm que és el meu 91%, la cadència mitja de 79 rpm, la potència mitja de 195W i la màxima de 981W, temperatura mínima d’1 grau positiu, mitja de 2,2 graus positius i en el meu cas un consum energètic de 1216 calories.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 31493 m
Total climbing: 699 m
Total descent: -709 m
Download file: 10_01_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix