Aquest mati havíem quedat a les 7:30 al Caprabo, però he acabat sortint el Solitari. El Jorge i el Joan Manel van sortir ahir, i ja em van dir que demà si, avui no. El Santi esta a Andorra, el Damià segurament ha treballat i llevat molt d’hora tota la setmana, el Fer estava el cap de setmana de càmping amb la família i el Pedro va dir que segurament sortís amb el seu fill. No tenia expectatives de que aparegués ningú, i així ha estat.
He sortit cap a Sant Pere de Ribes, havíem dit a les 7:50 a Can Lloses, per si algú de Ribes venia al final, però he estat esperant uns minuts i no a aparegut ningú dels meus.
El que han aparegut es una colla molt grossa de Biciats del Garraf. Ens hem saludat i han fet via cap a Olivella per carretera. Jo també, he anat a agafar l’entrada al Mas de Can Giralt, per seguir pel corriol de darrera, que no he pogut fer sencer, he hagut de fer peu com les altres vegades que he passat amb la gravel, i seguint el corriol fins que surts a la pista més ampla que baixa primer i puja després cap a Mas Milà.
He agafat la pista en sentit contrari, cap a la urbanització de Can Pere de la Plana, pujant per la pista.
A la que he trobat a mà dreta, després de la cadena el corriol que puja directe a la urbanització, l’he agafat. Aquest encara no l’havia pujat amb la gravel.
Un cop a la urbanització, he anat cap a Quatre Camins, per baixar a l’esquerre de nou a la mateixa pista que havia deixat abans, i seguir primer a la dreta i després a l’esquerre cap a Olivella.
He aparegut al cementiri d’Olivella, i he pujat per darrera, per baixar pel carrer pedregós sense asfaltar que hi ha i et deixa a la pista de ciment que puja des del centre del poble amunt, cap al Parc Natural del Garraf.
He trobat un camí que he pensat que em duria a la carretera de Can Grau, l’he agafat, però m’ha dut a un descampat sense sortida, crec que es o era un pàrquing. He fet mitja volta i he tornat endarrere a la pista principal, la de ciment, que m’ha dut a dalt de tot i en contes d’agafar la pista a la dreta que et dur a Quadre Camins, he seguit recte per agafar la carretera que va de Olivella a la Plana Novella passant per Can Grau.
He pujat a la Plana Novella per la pista de darrera, no he arribat al creuament de la pista de Begues.
Pujant he vist un grup de 3 ciclistes, que els he acabat agafant. Un d’ells amb una gravel, els altres 2 rígids.
He encarat la tornada per Jafra, baixada fins al creuament de la Fasina, i pujada cap als Caçadors per la pista principal, Collet de la Fita, baixada al Caprabo i a casa.
He tingut un ensurt baixant, quan pujaven corrent un grup de runners i una noia amb un cotxe gris pujava i ha decidit passar deixant un mentre ben be amb els que pujaven corrent, jo he hagut de sortir de la pista d’asfalt i anar fora, a la part de la terra.
No he tocat el cotxe de pels, no m’he caigut, però m’he cagat en la puta mare que l’ha va arribar a parir, i en veu alta, perquè em sentis la molt filla de puta ☹
Molta gent pujant la Fita, caminant, corrent, amb bici, amb cotxe, en família… massa gent el cap de setmana, entre setmana s’està millor.
M’han sortit 37,48km que he fet amb 1h 54m a una mitja de 19,7km/h, amb un desnivell positiu de 793 metres i negatiu de 806 metres. La cadència mitja de 79 rpm, la mitja cardíaca de 130 ppm que és el meu 75% i una màxima de 161 ppm que és el meu 93%, bona temperatura, mínima de 12 graus i màxima de 24 graus i un consum energètic de 1440 calories.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 884 m
Total descent: -885 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.