Aquesta tarda he sortit a fer un vol, tranquil, ahir li vaig donar fort, i el Garmin em va dir que em calien 3 dies i mig per recuperar-me.

Li vaig fer un cas relatiu, avui he pensat en sortir a estirar les cames.

Devien ser les 7 de la tarda, he pujat la Fita, a ritme tranquil, no he volgut passar-me, he arribat al pi de les basures amb 18 minuts ben bé, es a dir, quasi 4 minuts més que ahir.

He passat Mas Maiol, he anat fins el mirador i he encarat els Holandesos, passat la baixada de la trialera de la Casa Nova i encarat l’anada a Can Lluçà, per agafar el desviament a l’esquerre, que puja cap al pàrquing del Ratpenat.

Des d’allà, he baixat cap a Vallgrassa i he seguit baixant fins arribar a la carretera que va de la Plana Novella fins a Begues i recte vas a Can Grau.

He tingut un petit ensurt amb la bici, al dur el pes molt endavant, si més no, molt més que amb la Jet9RDO, hi ha hagut un esglaó que he calculat malament i la bici s’ha “amorrat”, fins el punt d’aixecar un pel de res la roda de darrera. M’he espantat, m’he vist a terra, però ho he salvat i no ha passat res.

Un cop he arribat a la carretera, he anat cap a Can Grau per pujar a la dreta, per la pista que et dur al castell Budista. He fet parada perquè el seien s’havia afluixat i he aprofitat per fer la foto de rigor.

Un cop als budistes, baixada cap a Jafra.

A la que he deixat l’asfalt i he agafat la pista, m’ha fet un lleig de davant. M’ha marxat, però s’ha recuperat ella sola, eren 2 avui, la tercera es terra assegurat ☹

He baixat cap a Jafra i he agafat la trialera del revolt que faig sempre de pujada, però baixant, amb les mans a la part baixa del manillar.

Es pot fer, però no es el mateix, amb la Jet baixo que ni m’ho penso, amb aquesta, t’ho has de creure.

Un cop a la pista, he encarat la pujada cap a Mas Maiol, he pujat bé, a bon ritme, sense anar a morir, però bé.

Mas Maiol, Caçadors, i he baixat la Fita. He trobat cotxes pujant, uns quants.

Un cop a baix, Caprabo i cap a casa, tranquil.

Arribo a casa amb 26,63km que he fet amb 1h 17 minuts, i em dona una mitja de 20,6km/h. Es super-ràpida aquesta bici, sortint de tranquis, em dona una mitja per sobre de 20km/h i això que baixant no pots anar com aniria amb la Jet. El desnivell em diu que de 540 metres positius i 547 metres de negatius. El Garmin em falla amb alçada de fa temps, m’ho haig de mirar. A la sortida llarga, Tracks dels Bons Homes, ho vaig poder comparar amb la resta que duien Garmin també, em marca molt menys alçada que el que seria normal. Em diu que de mitja cardíaca 135 ppm que és el meu 78% i de màxima 164 ppm que és el meu 95%. El consum energètic de 998 calories, la cadència mitja de 78 rpm, la temperatura millor que ahir, mínima de 21 graus i màxima de 28 graus.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 26768 m
Download file: 03_08_2020.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como” et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.