Canyelles

Aquesta ruta es una barreja de 3, contant que vàrem fer la cursa de Canyelles, la Cuabarrada 2016 i hi ha un tros d’aquesta cursa.

Sortim de Sitges cap a Sant Pere de Ribes, i anem per Can Lloses, d’allà agafem la carretera de Olivella fins a la urbanització Mas Milà, entrem a la urbanització i fem sentit contrari de la tornada de la ruta de Les Gunyoles.

Tan bon punt trobem pista ens desviem i anem a buscar la part de la Cuabarrada, es una pista que es fa estreta i té algun punt de pujada complex per desnivell, bàsicament es una pujada tècnica, on segurament s’ha de fer peu algun punt.

Seguim pedalant fins arribar de nou a un creuament on hi ha una cadena, es un tros de la tornada de Les Gunyoles, però fem a mà esquerre i anem a parar a Viladellops, d’allà baixem fins a la antiga carretera de Canyelles a Viladellops, fem sentit Viladellops uns 200 metres i a mà esquerre hi ha una cadena que ens dur a una pista que va pujant fent zetes i passant per sota d’uns fils de llum d’alta tensió.

Arribem a la urbanització que hi ha sobre de Canyelles, d’allà anem a buscar la rotonda d’entrada i baixem per darrera fins al poble.

Un cop al poble, anem a buscar la carretera principal y darrera la benzinera hi ha una pista que creua la C15 per sobre, hi ha un corriol petit que puja fins arribar a la urbanització que es veu des de la C15 i tenim una pujada dura i curta.

Després creuem la urbanització i anem cap a les Antenes del Montgròs, passem un dipòsit d’aigua que queda a mà dreta i tenim la pujada més forta de tota la sortida, curta, però amb desnivell i poc grip, rellisca.

Un cop a dalt, deixem les antenes a mà dreta i comencem a baixar cap a Sant Pere de Ribes, hi ha un parell de trialeres senzilles i ens plantem al Castell.

D’allà decidim anar a buscar la tornada a Sitges per la urbanització els Vinyedos, el camp de vol i l’autòdrom, ja estem a l’ermita del Vinyet i hem acabat la ruta.

La ruta la hem fet per primer cop el diumenge 23 d’octubre del 2016.

La considerem factible, son trenta i pocs quilòmetres i es fa amb un parell d’hores i poc, té de tot, pujada dura, trialera, pista i potser un pel massa de carretera.

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.