Espai web dels ciclistes que estimen el Garraf
Inici - CAT
Blog
Rutes en BTT Garraf
Plana Novella
Castelldefels
Campdasens
Can Grau
Les Gunyoles
La Trinitat
Ribes Olivella
Ribes trialera
Pl. Novella Can Grau
Sitges Olivella
Combinat 38 km
La Plana al revés
Ribes, VAltos, Jafra
Castelldefels RENFE
Sitges-Canyelles
Xallenger 2008
Trinitat-Campdasens
Foix curta
Sitges-Santa Susana
Xallenger de Sitges
Begues-Olesa
Begues-Olesa x pista
Begues-Campdasens
TierrRojas-Purgatori
Sitges-Montserrat
Rutes pel Jiloca
Altres rutes
Sobre nosaltres
Contacta'ns
Tubeless casero
Previsió meteo
Que en penses ...
Mapa del web
Descargas

Sitges, Ribes, Valles Altos, Jafra, Plana Novella, Sitges

Sitges, Ribes, Valles Altos, Jafra, Plana Novella, Sitges

Sortida de Sitges, direcció al Caprabo i anem cap a Ribes, deixant l’Aldi a mà dreta, un cop a Ribes, just abans d’entrar al pont que creua la carretera anem a mà dreta per un caminet estret i molt bonic que ens portarà a Valles Altos.

Allí seguirem per la urbanització fins a deixar-la i seguir per una pista petiteta, amb una pujada forta en algun punt i que ens portarà a la Granja Escola, que deixarem a la dreta i anirem a creuar la urbanització fins el final, per entrar al parc Natural de Garraf.

Un cop al parc, hi ha un creuament a la dreta, que agafarem ja que ens deixa als Massets, per una baixada que habitualment hi ha rieres de baixar aigua, però que tot i que es molt tècnica es pot baixar sense posar el peu a terra.

Un cop a vall, anem a la dreta cap als Massets de Baix i un cop trobem el creuament cap al GR92, anem a l’esquerra cap a la pista principal de Sitges a Olivella, compte amb la cadena.

Sortim a la pista i agafem el caminet que tenim just a davant que ens deixarà després d’una pujada al parking de cotxes de Jafra, allí anem a l’esquerra cap a la Plana Novella, que creuarem pel parking i seguirem camí a Begues, un cop trobem el creuament que ens deixa a l’esquerra cap a Can Grau, recte a Begues, anirem a la dreta, compte amb la cadena, ens portarà al Museu, que deixarem a la dreta i seguirem cap a la carretera de Castelldefels a la Plana Novella.

Creuem la carretera i seguim per la trialera, en aquest cas la de la dreta, que es pot fer sencera a sobre de la bici, tot i que espanta una miqueta. Un cop finalitzada la trialera, seguirem el caminet fins a sortir a la pista principal, anirem a la dreta cal al creuament de Sitges a Jafra/Olivella de nou. A ma dreta cap a Sitges, passant pel camp de caçadors i fent la trialera de rigor després del Collet de la Fita, i acabarem passant per davant del Caprabo i ja hem acabat la ruta.

Surten 31 km aproximadament (he fet un “corta y pega” de la ruta original que era més llarga) amb un IBP de 112,51, es pot fer amb menys de 2h i mitja segur, tot i que parant per disfrutar del paisatge ens pot portar 3 horetes. Humit a l’hivern i més aconsellable de fer a l’estiu, tot i que esta gravada al novembre.

Descarrega la ruta

Visualitza el IBP

 

www.garrafenbtt.com  | info@garrafenbtt.com