Avui fins a Can Mitjans a Avinyonet del Penedès

Aquest matí, inicialment no anava a sortir, però al final, m’he presentat a les 7:30 al Caprabo, érem un Munt de gent. Potser haig de faltar habitualment, a veure si som més com avui. Érem el Santi, el Joan Manel, el Xavi, el Fer, el Carlos, el Mario i jo. No teníem ruta planificada, el Santi volia anar cap a Sant Pere de Ribes, i anar a buscar la urbanització de Can Mitjans, sobre de Santa Susana i tornar.

Hem encarat Sant Pere de Ribes, hem anat a parar a Can Lloses i d’allà per carretera cap a Olivella, agafant a la dreta la pista que et dur a Mas Giralt. Seguint el corriol que hi ha, vas a parar a sota de Mas Milà, al camp de futbol i d’allà cap a Olivella, per camí que va vorejant la riera, passant Can Suriol i seguint per la pista que va al costat de la carretera fins arribar a veure Olivella. D’allà hem entrat, per pista, cap a Santa Susana, però al cap d’una estona, a l’esquerre hi ha un corriol que baixa fins a la riera i que va vorejant la riera fins arribar a la pista que puja de Santa Susana a Can Mitjans.

Es un corriol molt divertit, es ràpid, no té cap perill, es estret i no hi circula massa gent habitualment. Hem arribat a la pista que puja a Can Mitjans, ens hem reagrupar i hem pujat fins arribar a la urbanització, que pertany a Avinyonet del Penedès.

Sortint del poble, hi ha a la dreta una pista que baixa fins a unes vinyes i que a la part de darrera de les vinyes segueix per un corriol estret, que planeja bastant, ràpid i molt divertit, que acaba duent-te a la pista de Can Gran a Olesa de Bonesvalls, just abans de començar a pujar cap a Olesa. La pega d’aquest corriol, es que hi ha un cartell on avisa que no es pot passar del 1 de gener al 30 de juny, ja que hi ha cria d’ocells. El problema es que on hem pogut buscar una alternativa, per temps, i hem decidit passar-hi, sense fer gaire soroll i sense molestar gaire la fauna i flora, saben que no ho havíem de fer.

Hem arribat a la pista, ens hem reagrupar, foto d’equip i tornada per la pista, pujant cap a Can Grau i deixant l’Avenc de l’Esquerrà a la dreta. Des de Can Grau, hem seguit pel GR5 fins arribar a Quatre Camins. Molta gent avui, es un camí molt pedregós, que a mi personalment m’agrada, però que no es gaire normal trobar ciclistes pujant, i avui n’hem trobat un bon grapat, amb 2 o 3 grups poden haver passat pujant unes 10 persones, que es bastant.

Un cop  Quatre Camins, ens hem reagrupat de cop i hem anat cap a la urbanització de Can Pere de la Plana, per deixar-nos caure per la trialera que hi ha a l’esquerre i que et dur als Massets de Baix, hem tornat pel GR92 de la Cova Negra, per anar cap a Sant Pere de Ribes, on abans d’arribar-hi, ens hem acomiadat del Mario, el Carlos i el Fer i la resta hem fet via cap a Sitges.

Si no hagués sortit avui, m’hagués perdut una ruta molt divertida, la sensació que hem tingut uns quants que ho hem comentat, ha estat la mateixa, molt xula.

He arribar a casa amb 44,74km que he fet amb 2 hores 56 minuts, a una mitja de 15,2km/h, una màxima de 47,2km/h, un consum energètic en el meu cas de 2082kcal, una mitja cardíaca de 125 ppm que es el meu 71% i una màxima de 162 ppm que es el meu 93%, una mitja de cadència de 73rpm, un desnivell positiu de 846 metres i un negatiu de 856 metres.

Aquí us deixo el track d’avui

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.